Toimitus- ja maksuehdot
NALLE kestot / NALLE vaipat, Toiminimi designHELMI (Y-tunnus 2367159-5, Seitsemän Veljeksen tie 9, 02580 Siuntio, 044 327 6718, nallekestot(a)gmail.com ) myy uusia ja käytettyjä tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Sovellamme käytettyjen tuotteiden myynnissä arvonlisäverolaissa (AVL 79 a §) tarkoitettua marginaaliverotusmenettelyä, joten käytettyjen tuotteiden arvonlisävero on 0 %. Uusien tuotteiden hinnat sisältävät 24 %:n arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
osapuolelle. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Visa, Visa Electron, MasterCard
MobilePay
Voit maksaa kätevästi myös mobiilisti MobilePay-maksusovelluksen kautta.
OP osta laskulla
OP:n tarjoama luotettava ja turvallinen maksutapa verkossa ostamiseen. Saat laskun postitse kotiisi ja
vähintään 30 päivää maksuaikaa. Maksaa voit kerralla tai joustavasti erissä. Vähimmäiserä on 50 euroa.
- Vähintään 20-vuotiaille Suomessa asuville, joilla on suomalainen henkilötunnus.
- 50–2000 € ostoksille.
- Ensimmäiselle maksuerälle korotonta ja kulutonta maksuaikaa 30 päivää.
- Tunnistautuminen suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla.
- Luotonantaja tarkistaa luotto- ja osoitetiedot.
- Laskutuslisä ostajalle 0 €/kk.
- Osta laskulla -rahoituksen nimelliskorko on kiinteä 14,95 %.
Luotonantaja on OP Yrityspankki Oyj. Kuluttajien kysymyksiin vastaa rahoituksen asiakaspalvelu:
kuluttajarahoitus@op.fi. Lisätietoja: www.op.fi
OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot (pdf).
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut 5,90 €
Yli 100 € tilausiin toimituskulut 0€
Huomioithan, että asiakas vastaa itse toimitusmaksuista lähettäessään vaippoja korjattavaksi. Verkkokaupasta ostettaessa tulevat postimaksut kattavat korjattujen vaippojen takaisin postittamisen. Huomioithan, että asiakas vastaa itse toimitusmaksuista lähettäessään vaippoja korjattavaksi. Verkkokaupasta ostettaessa tulevat postimaksut kattavat korjattujen vaippojen takaisin postittamisen.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Toimitusaika
Tarkista ajankohtainen toimitusaika täältä.
Peruutus- ja palautusoikeus
Halutessasi peruuttaa tai palauttaa tilauksesi lähetä peruutus-/palautusilmoitus mahdollisimman pian. Ilmoitus lähetetään vastaamalla sähköpostiinne toimitettuun automaattiseen tilausvahvistukseen. Vastausviestissä saat tiedon tilauksen peruuntumisesta tai tarkemmat ohjeet palautukseen.
Tilauksen peruutus on mahdollinen ennen tilauksen käsittelyä.
Varastotuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus eli mikäli haluat palauttaa varastotuotteen, sinun tulee lähettää palautusilmoitus 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Palauta tuote vasta kun olet saanut
vastauksenpalautusilmoitukseesi Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen (HUOM! Poikkeuksena kestovaippojen ja -imujen tyytyväisyystakuu). Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.
NOUTAMATON PAKETTI: Huomioithan, että paketin noutamatta jättämisellä ei voida peruuttaa tai palauttaa tilausta.
Kestovaipoilla ja -imuilla on yhden kuukauden tyytyväisyystakuu: Voit tilata vaippoja ja imuja, testata ja käyttää niitä yhden kuukauden ajan, ja palauttaa tuotteen, mikäli vaippa ei toimi ja istu lapsellasi toivomallasi tavalla. Kun vaipat ja imut ovat palautettu, saat rahasi takaisin. Halutessasi palauttaa tuotteita ole yhteydessä ensimmäisenä sähköpostitse nallekestot(a)gmail.com. Vastausviestissä saat tiedon tarkemmat ohjeet palautukseen. Palauta tuote vasta kun olet saanut vastauksen sähköpostiisi.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse nallekestot(a)gmail.com.